וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקול שמאחורי ההצלחה: הנשק הסודי של העסקים המובילים בישראל

בשיתוף B144

25.7.2024 / 14:51

מאחורי הקלעים של המענה הקולי: כיצד חברה ישראלית אחת משנה את פני השירות הטלפוני, מעצימה את חוויית הלקוח ומובילה מהפכה שקטה בתקשורת העסקית - מהחברות הגדולות במשק ועד לעסקים קטנים בתחילת דרכם

בעידן הדיגיטלי, כשרוב תשומת הלב מופנית לחוויית המשתמש באינטרנט ובאפליקציות, קל לשכוח את אחד מערוצי התקשורת החשובים ביותר בין עסקים ללקוחות - הטלפון. אך חברה ישראלית אחת, "קול קו", מובילה מהפכה שקטה בתחום זה, ומשנה את האופן שבו עסקים מתקשרים עם לקוחותיהם באמצעות הטלפון.

"קול קו" היא בית הפקות להקלטת קריינות מקצועיות למערכות טלפוניות, המתמחה במיתוג קולי ובהפקת הודעות קוליות לכל שלבי השיחה - מפתיח כמו ג'ינגל עסקי או ניתוב קולי, דרך הודעות בהמתנה ועד להקלטות לאחר שעות הפעילות. עם דגש על התאמות נגישות למערכת ניתוב שיחות טלפון לפי דרישות החוק (תקנה 33).

איש עסקים מדבר בטלפון מול מחשב נייד. ShutterStock
החברה הוקמה על ידי אנשי מקצוע בעלי רקע עשיר בתחומי השיווק והקריינות, לאחר שנים של מחקר ועבודה עם גופים גדולים במשק/ShutterStock

מה שמייחד את החברה היא הגישה ההוליסטית שלה לתהליך - החל מאיפיון צרכי הלקוח, דרך כתיבה שיווקית מדויקת, ועד להקלטה באיכות גבוהה על ידי הקריינים המובילים בארץ, ולעיתים גם בשילוב שירה ליצירת ג'ינגל מזמר וקליט (זמריר) שהמתקשר ממשיך לזמזם אותו גם לאחר סיום השיחה.

על פי החברה, בישראל יש פחות מודעות לפוטנציאל של שימוש בתוכן קולי מוקלט בסביבה שירותית ומכירתית, בהשוואה למה שקורה בחו"ל. "קול קו" מאמינה שניתן להעצים את חווית הלקוח גם בתחום הטלפוני, למרות היעדר הגירויים הוויזואליים הקיימים באינטרנט ובטלוויזיה.

הגישה הזו מוכיחה את עצמה. החברה מדווחת כי כמעט ואינה משקיעה בפרסום ממומן, ובכל זאת עובדת בתפוקה מלאה, בעיקר הודות להמלצות מפה לאוזן ולקוחות שחוזרים להקלטות נוספות. לקוחותיה כוללים חברות גדולות במשק הישראלי, כמו מטריקס, באג, ויקום, בנק ישראל ודלק, לצד עסקים קטנים בתחילת דרכם.

מה שמאפשר ל"קול קו" לשרת מגוון כה רחב של לקוחות הוא שילוב של מחירים נגישים (החל מ-210 ש"ח להקלטה), שירות VIP לכל לקוח, ותוצאות שהחברה מגדירה כמרשימות. "קול קו" מקפידה על איכות גבוהה בכל שלבי ההפקה, החל מכתיבת תסריט ענייני ומקורי (לעתים אפילו עם נגיעות הומור), ועד להקלטה באולפן מקצועי עם ציוד משוכלל המספק איכות סאונד ברמה טלוויזיונית.

ולמי שהמחיר הנמוך שלהם עדיין יקר, החברה מציעה גם מגוון הקלטות לנתבי שיחות וג'ינגל עסקי בחינם(!) מדובר בהקלטות גנריות מוכנות שהוקלטו ע"י קריינים מקצועיים שיכולים להתאים כמעט לכל עסק, וכאמור, ניתנים להורדה מיידית דרך האתר שלהם ללא תשלום וללא כל התחייבות עתידית.

החברה הוקמה על ידי אנשי מקצוע בעלי רקע עשיר בתחומי השיווק והקריינות, לאחר שנים של מחקר ועבודה עם גופים גדולים במשק. מטרתם המוצהרת היא להוביל את מהפכת השירות הטלפוני המוקלט בישראל, מתוך אמונה שתוכן קולי איכותי יכול לשנות משמעותית את חווית הלקוח, לחזק את מיתוג ותדמית העסק, ובכך להגדיל את הפעילות העסקית.

לאתר של קול קו>>

לאינדקס של B144>>

בשיתוף B144
  • עוד באותו נושא:
  • b144

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully