וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוד הניחוח: הישראלי שמאחורי הבשמים שכובשים את המדינה

בשיתוף B144

15.10.2024 / 13:23

חיים שיר, בעלים ומנכ"ל רשת חנויות סנטר, חושף את תהליך היצירה של הבשמים הייחודיים ומסביר איך לבחור את הניחוח המושלם

בווידאו: פגשנו את הישראלי שמאחורי הבשמים שכובשים את המדינה/עריכה: גלעד מן מנהיים

בעולם שבו הריח הוא חוויה אישית ורגשית, רשת חנויות סנטר מציעה מסע חושי ייחודי. כבר למעלה מ-25 שנה, הרשת מתמחה במוצרי שיער מקצועיים, אך לאחרונה הרחיבה את פעילותה לעולם הבשמים. בביקור בחנות הדגל בכיכר רבין, נפגשנו עם חיים שיר, הבעלים והמנכ"ל, שחשף בפנינו את הקסם שמאחורי יצירת הבשמים המקוריים של הרשת.

"אנחנו כבר במשך 25 שנה מתעסקים במוצרי שיער מקצועיים," מספר שיר, "אבל התחלנו להבין שהטרנד הולך וגובר בכל מה שקשור למוצרים עם ריח מיוחד." ההבנה הזו הובילה את שיר לצלול לעולם הבשמים, והוא אף לקח על עצמו את תפקיד הכימאי והיצרן. "אני אישית מייצר את זה ומאוד מאוד מתרגש להיות מי שעומד מאחורי הפיתוח הזה," הוא מדגיש בגאווה.

אחד המותגים הבולטים שפיתח שיר הוא Beards & Brothers. "במוצר הזה בעצם אנחנו חתכנו אותו לארבעה אלמנטים: רוח, אש, מים ואדמה", הוא מסביר. הבושם הקלאסי של המותג, לדבריו, "מתאים לעונה, מתאים לקיץ, מתאים לאביב. יש לנו שם קצת אננס, אבל לא מריחים את האננס, קצת תפוח, קצת קינמון, פלפל שחור".

לצד הקו הקלאסי, סנטר מציעה גם בשמים ייחודיים יותר, כמו בושם Wood. "בושם הרבה יותר כבד עם ריחות קצת יותר יערים, כל מיני סוגים של שרפים שנמצאים שמוציאים אותם מהעץ," מתאר שיר. "יש לנו סנדלווד בפנים. אנחנו מוציאים ממנו רק 400 יחידות פעם בשנה, גם כדי לשמור על היוקרתיות של כל לקוח ולקוח".

כשנשאל על הדרך הנכונה לבחור בושם, שיר מדגיש את החשיבות של ייעוץ מקצועי. "אנחנו פה מומחים דרך אגב בלעזור ולכוון, לבחור גם את המוצר וגם את הריח," הוא אומר. ומה לגבי מתנה? "את נותנת לו בושם עם פתק החלפה", הוא מייעץ בחיוך.

לסיכום, שיר מזמין את הציבור לבקר בחנות הדגל ברחוב מלכי ישראל 6, כיכר רבין, ולחוות את עולם הריחות העשיר שסנטר מציעה. "אנחנו מזמינים אתכם", הוא אומר בחמימות, מבטיח חוויה ריחנית שלא תשכחו במהרה.

בשיתוף B144
  • עוד באותו נושא:
  • בשמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully