וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחסוך בגדול: כך תצליחו לעבור את 2020 בלי אוברדראפט

בשיתוף B144, בשיתוף B144

5.2.2020 / 10:09

שנת 2020 בפתח ואתם בוודאי מבטיחים דברים לעצמכם שאולי לא תמיד תצליחו לקיים. אבל אם אחת מההבטחות הנ"ל היא לצאת ליעד הרפתקני בחו"ל, לרכוש מכונית מפנקת, או סתם להצליח לחסוך יותר - אספנו לכם כמה טיפים בדיוק בשביל זה

ארנק ריק. ShutterStock
יש דרכים פשוטות שבהן אפשר לחסוך כסף/ShutterStock

זו עובדה מצערת וידועה שהרבה משקי בית בישראל חיים על אוברדראפט. אבל, אפשר להילחם בתופעה: יש דרכים פשוטות שבהן אפשר לחסוך כסף, גם בלי להרגיש דוחק או צמצום מוגזם. הדבר הכי חשוב הוא לתכנן את הכל מראש ולבוא מחויב לתהליך.

הנחות על מוצרים פגי תוקף

זה נשמע קצת מגעיל, אבל בעצם מדובר במוצרים שהם רק כמעט פגי תוקף: בסופרמרקטים רבים נמכרים במחיר מבצע מוצרים בעלי פג תוקף קרוב. למשל, נתחי בשר ועוף מצוננים שהוצאו למכירה ביום חמישי ולא נמכרו עד יום יום ראשון, אין בהם שום דבר רע ואפשר להקפיא אותם.

נצלו מבצעי סוף יום במאפיות

אם אתם אוהבים לחמים מיוחדים ויחסית יקרים או צריכים לחמניות או מאפים אחרים, כדאי לכם לקנות אותם לקראת סוף היום. מאפיות רבות מציעות את הסחורה שלהן במבצע בשעות הערב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

להכין פיצה ביתית מעולה כמו בפיצרייה

בשיתוף B144

התלמיד שסיפר אותי

מומלץ לחפש מספרות שמתפקדות גם כבתי ספר למעצבי שיער, שם אחד התלמידים יוכל לעשות לכם פן, תספורת, צבע ואפילו החלקה במחירים מצחיקים. הכל בהשגחת מנטורים מנוסים כמובן.

חייבים לחסוך אבל לא מצליחים? תפנו ליועץ פיננסי ב-B144

אמרו לא לשופינג ריגשי

עומדים עם הנייד בקופה ומחכים בתור? אל תתפתו לקנות את כל המוצרים שצמודים לקופה. אתם לא באמת צריכים אותם. בנוסף, אל תתפתו לקניות אימפולסיביות באתרים, ותחשבו לפני כל פעם "האם אני באמת זקוק לזה?".

גבר ואישה מחזיקים שקיות שופינג וכוס קפה טייק אווי. ShutterStock
אל תתפתו לקניות אימפולסיביות באתרים, ותחשבו לפני כל פעם "האם אני באמת זקוק לזה?"/ShutterStock

בשביל הקיימות: חנויות יד שנייה

צעירים רבים כבר אימצו את השיטה, וקונים בגדים יד שנייה. לא מעט מהחנויות האלו מוכרות בגדים באיכות טובה ואפילו בגדי מעצבים, לעיתים בלי שלבשו אותם כלל. מצאו את החנות הקרובה שמתאימה לכם - ותתחילו לחפש אוצרות.

זה הכל בפרטים הקטנים

אחד הדברים הטובים שהבנקים נותנים לנו היום הם כלים לתכנון תקציבי. אפשר להעביר את כל ההוצאות בכרטיסי האשראי ובמזומן, לראות מה הוצאנו ועל מה, ולתכנן קדימה. בלי לתכנן תקציב מראש - איך תוכלו לעמוד בו?

הגבילו את מספר כרטיסי האשראי

ריבוי כרטיסי אשראי לא חוסך כסף אלא יוצר יותר הוצאות: מתפתים לקנות יותר כי יש כמה מסגרות אשראי, וכך נוצר הפתח להצטברות של חובות גדולים, שקשה מאוד להיפטר מהם אחר כך. מכיוון שעל כל אחד גם משלמים דמי כרטיס אשראי - חבל להחזיק כמה. החזיקו כרטיס אחד או לכל היותר שניים.

תשלומים זה השטן

השתמשו בתשלומים רק כאשר מדובר בהוצאות גדולות, בלתי צפויות (ביקור במוסך, טיפול שיניים יקר וכד'), וכשבאמת אין לכם ברירה. חלוקה לתשלומים של הוצאות שוטפות מקשה על ניהול תקציב משפחתי שוטף.

אל תיכנעו למבצעים בסופר

רשתות השיווק מציעות לא מעט מוצרים בשיטה של 1+1 או הנחה על כמות מסוימת, אבל אם אתם לא קונים את המוצר הזה באופן קבוע - אין לכם בעצם סיבה לרכוש אותו גם אם הוא במבצע. זה לא חיסכון אמיתי.

פוליסות מיותרות, מישהו?

רוב הסיכויים שיש לכם ביטוח בריאות פרטי, אבל כלל לא בטוח שאתם יודעים בדיוק על מה וכמה אתם משלמים בכל חודש. קבעו פגישה עם נציג מחברת הביטוח שייפרט לכם על כל סעיף וכמה הוא עולה. יכול מאוד להיות שתמצאו שם פוליסות כפולות ומיותרות.

בשיתוף B144, בשיתוף B144

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully