וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הסגנון בעולם האופנה השתנה, אז גם אני צריכה לעשות התאמות"

בשיתוף B144

2.2.2021 / 15:04

יהודית אן, בעלת העסק "נועה" לשמלות כלה, שמלות ערב ועוד, חושבת קדימה, מתמודדת עם הקורונה ("לא מייללת, רק חושבת על מחר ולא על היום") ומספרת על הכיוונים החדשים אליהם היא פונה

חולצות ארוכות לבנות B144. יהודית אן,
חולצות ארוכות לבנות/יהודית אן

החודשים האחרונים היו לא שגרתיים ולא פשוטים עבור כולנו, ולאור המצב B144 משיקה פרויקט חדש ומיוחד שנועד לפרגן לבעלי עסקים קטנים ברחבי הארץ. בכל פעם נביא לכם כאן את סיפורו של עסק אחר, על מנת שתוכלו להכיר אותו ואולי גם לתמוך בו. והפעם אנחנו משוחחים עם יהודית אן, מעצבת שמלות ובגדים.

שם העסק: נועה

שנת הקמה: 1993

ספרי על העסק שלך: "הקמתי אותו במקור בכפר סירקין, עברנו לתל אביב ואז חזרנו למושב. פעם הוא היה סטודיו, עכשיו אני עובדת מהבית, סולידי וקטן יותר, כי זה מה שמתאים וצריך. זה מיני-עסק.

יש לי כישרון לאמנות, ציור ועיצוב ולמדתי גם רפואה אלטרנטיבית, אז האנרגיות שאני מביאה חיוביות. אבל למרות שאני אדם יותר אלטרנטיבי, האופנה שאני מייצרת קצת יותר שמרנית ויש אצלי נגיעות של כל מיני דברים מיוחדים, בסגנון של שאנל.

אני עושה דגמים נשיים, עדינים, עבודה נקייה. אני מאוד פדנטית ואם פעם הסגנון שלי היה יותר אירופאי, היום הוא קרוב לאוריינטלי ועדין, כמו חולצות לבנות ארוכות, בסגנון שנות ה-80. אפשר למצוא שמלות כלה, שמלות ערב נשיות, עדינות ושקטות, תלבושות להופעות ועוד דברים כאלה. שחקנים מאוד אוהבים את מה שאני מייצרת, כי יש לי גם טאץ' בוהמי קטן".

שמלת שיפון B144. יהודית אן,
שמלת שיפון/יהודית אן

איך B144 עוזרת לקידום העסק שלך? "דרך העמוד שלי אני מקבלת כמעט את כל הפניות כרגע. אני עוד רוצה לפתח יותר את האתר, עם הקטלוג שאני עובדת עליו".

איך הקורונה השפיעה על העסק שלך? "יש לי פחות שיחות. גם תיכננתי להכין את הקטלוג ולצלם אותו וזה התעכב. זה מאוד השפיע עליי, אבל מה אפשר לעשות? אני לא מייללת, רק מודה על מה שיש וכל יום עובדת קצת. מנסה לחשוב על מחר, לא רק על היום".

איך את מדמיינת את העסק שלך בעוד 5 שנים? "חשבתי להתמקד בדברים שונים, כמו חולצות לבנות שמתאימות מאוד לימי שישי-שבת. הסגנון בעולם האופנה השתנה ואני לא חושבת שהוא יחזור אחורה בשנתיים-שלוש הקרובות, אז גם אני צריכה לעשות התאמות".

לעמוד של יהודית אן ב-B144

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ז'קט שאנל וחצאית משי קלאסי. יהודית אן,
ז'קט שאנל וחצאית משי קלאסי/יהודית אן
סט לכלה. יהודית אן,
סט לכלה/יהודית אן
בשיתוף B144
  • עוד באותו נושא:
  • אופנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully